wtorek, 5 stycznia 2016

CERA+ krem do cery odwodnionej oraz krem na noc 30+

        Kolejne cudowności otrzymałyśmy na grudniowym spotkaniu blogerek od PLUS DLA SKÓRY
Osobiście uwielbiam testować kremy do twarzy, ze względu na to, że moja cera należy do wrażliwych i kilka lat temu wyleczyłam się z trądziku różowatego. Firma zaproponowała dowolny wybór dwóch kosmetyków. Nie miałam dylematu :) Wybrałam krem do cery odwodnionej oraz krem na noc 30+



Krem do cery odwodnionej- zawiera w składzie panthenol, kompleks lipidów OMEGA oraz mocznik. Można go stosować zarówno na dzień jak i w nocy. Nadaje się świetnie także pod makijaż :D Nie pozostawia błyszczącego filmu, jest bezzapachowy i super się wchłania. U mnie zdaje egzamin na 6+ :D

Krem na noc 30+ - ponieważ latka uciekają a moja cera niestety już nie jest tak elastyczna jak za młodszych lat ;P postanowiłam przetestować krem 30+, który zawiera w swoim składzie ekstrat z żyta, roślinny kompleks remodelujący i Hydroxyprolisilane CN. Narazie trudno ocenić po tak krótkim czasie stosowania czy widzę efekty ujędrnienia, ale za jakiś czas obiecuję napisać coś więcej na ten temat :)

Dla zainteresowanych link poniżej:
http://plusdlaskory.pl/produkty/cera-plus-solutions/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz